söndag 2 oktober 2011

Guldfeber

Igår var jag ute hela dagen och shoppade med Sara. Jag upptäckte när jag kom hem att jag av någon anledning bara köpt saker i guld, verkligen helt omedvetet!
Kvällen avslutades i svensk anda med middag hemma hos Sara där vi tittade på våra favoritavsnitt av Sunes jul, julbaket, julgranshuggning och julbordet.
Här är några av dagens fynd:
Guldskimrande klänning köpt på second hand, men ursprungligen från vårt svenska hm.

Klänning med guldpaljetter, eller ja...egentligen är ju detta en kjol, men är man kort som jag, köper man en i large, drar upp den i armhålorna och kallar det för klänning. Köpt på forever 21.

Guldskimrande kofta, funkar både till vardags och fest, köpt på second hand.

Svarta skor med gulddetaljer, köpta på second hand.

På vägen hem från Sara passade jag på att plocka upp ett par shorts med guldpaljetter, mycket snygga till en svart topp eller body.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar