fredag 30 september 2011

Speedating - ett roligt sätt att mötas eller bara för nördar?

Ikväll ska jag prova på speedating för första gången i mitt liv!
Det ska verkligen bli jätteroligt att se vad det är för typ av människor som går på en sådan här tillställning.
I USA är speedating tydligen väldigt stort och var och varannan amerikan har provat på det, i Sverige finns det tyvär inte många företag som arrangerar detta och den enda speedating som jag har varit på var i skolan för att lära känna varandra, inte riktigt i dejtingsyfte.
Frågan är om jag kommer gå därifrån med en många matches ( man kryssar i på ett papper vem man vill träffa igen, har denne person kryssat i för mig, så har vi en match) eller om det bara är en massa loosers där som inte kan träffa tjejer på annat sätt. Lets find out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar